Розшифрування назви бренду IUNIK

Ideal ………… Ідеально підходить для шкіри

Unique ……… Унікальні та ефективні продукти

Natural ………….. Використання лише натуральних, безпечних формул

Ingredients ………… Відсутність шкідливих інгредієнтів на користь хорошим інгредієнтам

Knowhow ……….. Ноу-хау з розробки найкращих продуктів

Бренд IUNIK достатньо молодий бренд на ринку. І тому ми вирішили, що буде дуже корисно нашим партнерам і клієнтам надати інформацію про сам бренд, його історію, філософію і концепцію, а також його переваги.

А більш детальніше про це не розповість краще ніж сама генеральний директор бренду, Мішель Кім. Отож, пропонуємо Вам ознайомитись зі статтею-інтерв’ю нижче.

Історія IUNIK

Кароліна: Мішель, дякую, що Ви знайшли час поговорити з нами про свій бренд. Почнемо з трохи історії. Як довго минуло з того часу, як Ви заснували компанію та запустили бренд?

Мішель Кім: Я розпочала косметичний бізнес у 2012 році. Бренд IUNIK був випущений в 2017 році.

Кароліна: Як у Вас зародилась ідея назви бренду IUNIK?

Мішель Кім: Це проста, але все ж значуща назва. IUNIK розшифровується як Ideal + Unique_Natural_Ingredients_Knowhow

Кароліна: Це звучить приголомшливо. Як ця назва відображає філософію Вашої косметики та бренду?

Мішель Кім: Ми хочемо, щоб жінки будь-якого віку мали змогу використовувати якісні продукти, які пропонуються за розумними цінами та натуральними інгредієнтами. Це філософія бізнесу IUNIK. Отже, ми намагаємось звернутися до споживачів з м’якими та хорошими продуктами за розумною ціною.

Призначення косметики

Кароліна: У цьому випадку, що є найважливішою особливістю Вашої косметики?

Мішель Кім: У IUNIK ми завжди намагаємось зробити все можливе, щоб зробити безпечні та надійні засоби по догляду за шкірою. Ми використовуємо чесні інгредієнти, надаємо чесну ціну та розглядаємо чесні канали розподілу.

Кароліна: Чим Ваш бренд відрізняється від західних брендів?

Мішель Кім: Корейська косметична промисловість досягла значних успіхів у порівнянні з минулим, і ми вважаємо, що якість та різноманітність корейської косметики випереджає будь-яку іншу країну світу.

В IUNIK ми віримо, що можемо щось змінити, звернувшись до споживачів із екологічно чистими продуктами, які не містять барвників, але відповідають основам швидко мінливих тенденцій та середовища.

IUNIK і сучасні проблеми шкіри

Кароліна: В сучасному світі, які Ви можете назвати найпоширеніші проблеми шкіри?

Мішель Кім: Ми живемо в диверсифіковані часи, часи з великою кількістю інформації. І станом на сьогодні існує величезний вибір засобів.

Важко знайти продукт, який справді відповідає потребам шкіри, який не лише зосереджується на стильному та барвистому зовнішньому вигляді та маркетингу.

Тому в IUNIK ми віримо, що можемо запропонувати нашим клієнтам справжність матеріалу та якість інгредієнтів. Ми сподіваємось, нашу щирість оцінять наші клієнти.

Кароліна: Як Ваша косметика вирішує це?

Мішель Кім: Останнім часом все більше компаній випускають продукти з концепціями, подібними до наших продуктів. Деякі з них щиро вивчають якість та ціну своєї продукції, але, всупереч рекламі товару, є багато брендів з низькою якістю продукції та інгредієнтів, які розчаровують клієнтів. Є певні занепокоєння, що ці бренди можуть викликати недовіру до продуктів IUNIK, але я не думаю, що у клієнтів, які користувались нашими продуктами, будуть такі занепокоєння.

Кароліна: Скільки часу зазвичай потрібно, щоб побачити результати та переваги косметики?

Мішель Кім: Наша продукція не дає швидкого ефекту за короткий проміжок часу. Оскільки цей продукт виготовлений з натуральних інгредієнтів. Якщо ви будете використовувати його постійно більше 3 ~ 4 місяців, ви зможете відчути поліпшення.

Майбутнє IUNIK

Кароліна: Давайте поговоримо про Ваше майбутнє. В якому напрямку рухається компанія? Які Ваші плани на наступні 3-5 років?

Мішель Кім: Дуже важко знайти засоби для догляду за шкірою, які ідеально відповідають вашим потребам. Засоби догляду за шкірою IUNIK будуть зосереджені на цьому підході.

Кароліна: Які нові продукти ми можемо очікувати? Якою буде їх мета?

Мішель Кім: Ми не надто далеко виходимо за межі цієї тенденції, але ми не йдемо лише за тенденцією розробляти чи продавати продукцію. Ми думаємо про виготовлення продуктів, які наші клієнти можуть і надалі використовувати і любити. Ми намагаємось випускати від двох до трьох нових продуктів на рік. Ми сподіваємось, ви продовжуватимете нас любити і підтримувати.

Кароліна: Ми будемо нетерпляче чекати нових продуктів. Останнє питання для Вас. Як Ви хочете, щоб клієнти запам’ятали Ваш бренд?

Мішель Кім: Ми хотіли б, щоб наші клієнти запам’ятовували нас як компанію, яка присвячує час у створенні продуктів для різних людей різного віку. Ми хочемо надати їм можливість вибору надійної косметики за доступними цінами.

Ресурс:  https://skinsider.co.uk/interview-michelle-kim-ceo-of-iunik-on-her-unique-product-line/